გარანტია
საგარანტიო მომსახურება
- საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში ნივთის შეკეთებას ან შეცვლას.
- გარანტია ვრცელდება ტექნიკური დეფექტით გამოწვეული ტექნიკის დაზიანებაზე.
- საგარანტიო ვადა გამოითვლება ნივთის გაყიდვის დღიდან.
- საგარანტიო სერვისის მისაღებად გთხოვთ, სერვის ცენტრში წარადგინოთ საგარანტიო ბარათი, გადახდის დამადასტურებელ დოკუმენტთან ერთად და მწარმოებლის საგარანტიო ბარათი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
- მომხმარებლის მიერ პროგრამული უზრუნველყოფის შეცვლის ან სხვა ვერსიაზე გადასვლის შემთხვევაში, კომპანია არ არის პასუხისმგებელი კომპიუტერის გამართულ მუშაობაზე.
- მკვდარი ლაქების რაოდენობა, რომლებზეც მონიტორი იცვლება, განსხვავდება მწარმოებლის დადგენილი წესის მიხედვით.
საგარანტიო მომსახურება არ განხორციელდება, თუ:
- პროდუქტის საგარანტიო ვადა ამოიწურა.
- არ არის წარმოდგენილი საგარანტიო ბარათი და/ან, თუ ეს შესაძლებელია, არ არის მწარმოებლის საგარანტიო ბარათი.
- საგარანტიო ბარათში არსებული მონაცემები წაშლილია ან შეცვლილია.
- საგარანტიო ბარათში და მოწყობილობის კორპუსზე არ იკითხება ან არ აქვს სერიული ნომერი, სურათის კოდი ან რეგისტრაციის ნომერი.
- შეძენილ პროდუქტს აქვს ვიზუალური ან მექანიკური დაზიანება/დეფექტი, ან დაზიანებულია ლუქი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
- მოწყობილობა გამოიყენებოდა მისი დანიშნულებისამებრ შეუფერებელი მიზნებისთვის.
- დარღვეულია მწარმოებლის მიერ მოწყობილობაზე მიმაგრებული შენახვისა და მოხმარების წესები.
- დაზიანება გამოწვეულია კომპიუტერული ვირუსით ან შეუსაბამო ფაილებით.
- დაზიანება გამოწვეულია ელექტროენერგიის გათიშვით (ძაბვის ცვლილება 220-230 ვოლტზე მეტი ან ნაკლები), მექანიზმის ჩაქრობა, კოროზია, მაღალი ან დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედება, ექსპლუატაციის და შენახვის წესების/პირობების დარღვევა, არაკვალიფიციური შეკეთების შედეგად/ არაკომპეტენტური პირის მიერ ჩატარებული სამონტაჟო სამუშაოები.
- თუ დაზიანება ფიზიკურად არის გამოწვეული, როგორიცაა გატეხილი, დაბზარული, ნაკაწრი, დამსხვრევა, დამწვრობა, დნობა და/ან დაზიანებული სითხით.
გარანტიის პირობები არ ვრცელდება:
- გარანტია არ ვრცელდება პროგრამულ უზრუნველყოფაზე ან ოპერაციული სისტემის რაიმე სახის დაზიანებაზე. კვების წყარო, ნივთი, დაზიანება 1-დან 3 ან 5 პიქსელამდე, მეხსიერების ბარათი, კაბელი, ადაპტერი.
- საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება სახარჯო მასალაზე (კარტრიჯები, ფაქსის ქაღალდი, დისკები), ასევე მობილურ ტელეფონზე, პლანშეტის აქსესუარებზე (დამტენი, USB კაბელი, ყურსასმენები).
ნივთის შეცვლა დასაშვებია მხოლოდ შემდეგ შემთხვევებში:
- თუ ნივთს შეძენიდან 5 (ხუთი) სამუშაო დღის განმავლობაში აღმოაჩნდება ქარხნული დეფექტი, ის მომხმარებელმა უნდა წარადგინოს სრული შეფუთვით, სრული და ფიზიკური დაზიანების გარეშე შესაბამის სერვის ცენტრში, სადაც უნდა დადასტურდეს ქარხნული ხარვეზი და გაიცემა შესაბამისი დოკუმენტი, რის საფუძველზეც მოხდება ნივთის შეცვლა.
- ნივთის მიღებისას მომხმარებელმა კურიერის თანდასწრებით უნდა შეამოწმოს მისი ვიზუალური მდგომარეობა.
- ნებისმიერი სახის პრობლემის ან ვიზუალური დეფექტის შემთხვევაში მომხმარებელმა კურიერის გაშვებამდე უნდა დაუკავშირდეს ჩვენს ოპერატორს და დეტალურად აუხსნას პრობლემა.
იმ შემთხვევაში, თუ კურიერის გაშვების შემდეგ დაგვიკავშირდებიან პროდუქტის გაცვლის მოთხოვნით, მაშინ მომხმარებელი პასუხისმგებელია საწყობში სანაცვლოდ პროდუქტის დაბრუნებაზე და მასთან დაკავშირებულ ხარჯებზე.